5 luxusných realitných maklérov, ktorí hviezdia na Instagrame

Marketing so zapojením sociálnych médií si našiel uplatnenie už aj v sektore nehnuteľností. Tento typ marketingu sa vo veľkej miere opiera o obrazový materiál a vplyvné osobnosti, pričom kľúčovou platformou sa v tomto smere stala sociálna sieť Instagram.

Predstavíme Vám niekoľkých realitných maklérov z New Yorku a Los Angeles, ktorí sa na tejto platforme môžu pochváliť obrovským počtom nasledovateľov, čo je jedným z dôvodov, prečo sa im prostredníctvom tejto aplikácie darí predávať nehnuteľnosti so sedem či osemcifernými sumami.

Robert Khederian z realitnej kancelárie Stribling & Associates

@notenoughangers

[OBR] Robert Khederian sa na Instagrame venuje klasickým architektonickým štýlom.

Filozofia na Instagrame

Prístup Roberta Khederiana k jeho profilu na Instagrame má tak trochu nádych žurnalistiky. Na sociálnej sieti zverejňuje svoje vlastné alebo prevzaté fotografie nehnuteľností, v rámci ktorých sa zameriava na klasickú architektúru. Jeho príspevky sleduje takmer 32 000 nasledovateľov, ktorých si získal počas svojej novinárskej kariéry ešte predtým, ako sa vydal na cestu realitného makléra.

Khederian, ktorý prostredníctvom tejto sociálnej platformy skutočne získava mnohých potenciálnych zákazníkov, uviedol: „Instagram som v tomto ohľade začal brať vážne až vtedy, keď ma cez sociálnu sieť začali oslovovať záujemcovia o nové bývanie a dožadovať sa mojej pomoci. Tvrdili mi, že sa im páčia moje príspevky, a že veria v moju schopnosť nájsť pre nich úžasnú nehnuteľnosť.“

Tip pre marketing na Instagrame

Keď ste sa rozhodli využívať Instagram v rámci svojho podnikania, Khederian odporúča, aby ste sa v rámci tejto platformy nezameriavali výhradne na snahu predať niečo svojim potenciálnym klientom. Namiesto toho sa snažte prezentovať svoje podnikanie autentickým spôsobom a zdieľajte to, čo Vás skutočne nadchýna.

Khederian povedal: „Nikdy nechcem dospieť k tomu, aby bol Instagram iba miestom, kde niekomu niečo predávam. Je to skôr o tom, že keď sa mi podarí nájsť krásny byt, chcem sa s ním podeliť so svojím publikom. Je kľúčové, aby ste tu jednoducho prezentovali veci, ktoré považujete za vzrušujúce. A je mi v podstate jedno, či ide o nehnuteľnosť, gurmánsky recept alebo niečo spojené s nakupovaním. Mali by ste sa podeliť o čokoľvek, čo vo Vás vyvoláva nadšenie alebo Vás inšpiruje.“

McKenzie Ryanová z realitnej kancelárie Compass

@mckenzie_ryan

McKenzie Ryanová z realitnej spoločnosti Compass prezentuje na svojom Instagrame fotografie štvrtí a atrakcií z New Yorku.

Filozofia na Instagrame

Ryanová sa narodila a vyrastala priamo na Manhattane a pomocou svojho profilu na Instagrame dokumentuje, ako sa New York menil v priebehu rokov.

Ryanová povedala: „Môj profil na Instagrame predstavuje podrobný pohľad na históriu štvrtí v mestskej časti Manhattan, ako aj moje obľúbené miesta, kam často chodím. Prostredníctvom objavovania histórie, pamiatok, tajomstiev a reštaurácií v konkrétnej štvrti môžeme skutočne začať chápať a oceňovať, v čom spočíva hodnota tejto lokality a prečo je privilégium vlastniť tu nehnuteľnosť. Ak má niekto záujem o kúpu svojho nového domova na Manhattane, pridanou hodnotou sa preňho stane možnosť vydať sa na prechádzku po okolí, spoznávať jeho históriu, objavovať nepoznané fakty, drobné skryté tajomstvá, hlboké príbehy za každým bežne prehliadaným prvkom mestského prostredia, či dokonca legendy za názvami miestnych ulíc.“

Tip pre marketing na Instagrame

Ryanová odporúča, aby ste v rámci svojho profilu vytvorili príbeh alebo konzistentnú tému a prezentovali širokú škálu dômyselných fotografií, ktoré Vám pomôžu vyrozprávať tento príbeh.

Realitná maklérka vysvetlila: „Myslím si, že stránky, na ktorých sú zobrazené výlučne fotografie samotných nehnuteľností, nedokážu naplno upútať pozornosť a podnietiť predstavivosť užívateľa. V rámci New Yorku predsa môžeme pozorovať celý svet – ukážte ho svojim nasledovateľom a robte to autentickým spôsobom.“

Cindy Ambuehlová z realitnej kancelárie The Agency

@cindyambuehl

Herečka Cindy Ambuehlová a Don Diamont na 43. ročníku odovzdávania cien Daytime Emmy Awards v roku 2016 v Los Angeles, kde aktuálne predáva nehnuteľnosti.

Filozofia na Instagrame

Cindy Ambuehlová, ktorá sa ako herečka objavila vo viacerých divácky obľúbených seriáloch a v súčasnosti pôsobí ako realitná maklérka, naprieč svojím profilom na Instagrame prezentuje prekvapivo málo obsahu zameraného na nehnuteľnosti.

Ambuehlová vysvetlila: „Rozhodli sme sa, že už viac nebudeme vnucovať mojim nasledovateľom fotografie a videá orientované na nehnuteľnosti. Namiesto toho sme začali vytvárať organický obsah, ktorý je v súlade s mojou osobnou povahou. A táto stratégia sa stretla s obrovským úspechom. Niekedy dokonca ani nemôžem so svojimi klientmi diskutovať o nehnuteľnosti, ktorú s nimi práve navštevujem, pretože sú príliš zaneprázdnení rozprávaním o mojom poslednom príspevku na Instagrame. Svojim kolegom na realitnom trhu preto odkazujem – uvedomte si, že ľudia Vás na sociálnych sieťach nesledujú preto, aby mali prístup k najnovším ponukám nehnuteľností. Sledujú Vás z rovnakého dôvodu, kvôli ktorému s Vami spolupracujú. Chcú spoznať Vašu pravú tvár. Nie iba Vašu vizitku z profilu realitnej kancelárie.“

Tip pre marketing na Instagrame

Obsah na Instagrame by ste nemali vytvárať umelo – jednoducho buďte sami sebou. Ambuehlová povedala: „Keď som po prvýkrát začala používať svoj Instagram v rámci marketingu, snažila som sa vytvárať obsah, o ktorom som predpokladala, že zapôsobí na mojich fanúšikov. Takýmto prístupom sa mi však vôbec nepodarilo dosiahnuť požadovaný výsledok. Až potom som sa porozprávala so svojím synom, ktorý je tiež agentom v mojom tíme a majiteľom marketingovej agentúry s názvom Electric Collective. Práve on mi odporučil vyskúšať novú stratégiu, ktorá mi nakoniec pomohla skutočne uspieť na Instagrame. Môže Vám to pripadať ako klišé, ale snažte sa byť samým sebou, ako na Instagrame, tak aj na rôznych ďalších platformách. Nájdite silu v tom, kým ste. Musí to byť organické. Ak disponujete dostatočnými informáciami a ste dobrý v tom, čo robíte, Vaše znalosti o realitnom trhu sa postarajú o všetko ostatné.“

Allison Chiaramonteová z realitnej kancelárie Warburg Realty

@allilovesnyc

Allison Chiaramonteová a jej syn Wes.

Filozofia na Instagrame

Chiaramonteová má na Instagrame takmer 4 000 nasledovateľov, s ktorými zdieľa momenty zo svojho osobného života – vrátane fotografií svojho dvojročného syna Wesa.

Ohľadom svojho prístupu k sociálnej sieti povedala: „Viem, že viacerí makléri sa v online prostredí snažia oddeliť súkromie od práce. Ja to však považujem za nemožné. Moji klienti sa stávajú mojimi priateľmi a moji priatelia sa stávajú mojimi klientmi. To, kto som v osobnom živote, je v podstate aj mojou profesionálnou značkou. Bolo by odo mňa nečestné, keby som sa na sociálnych sieťach pokúšala prezentovať nejakým iným spôsobom. V dôsledku tejto skutočnosti je starostlivosť o môj profil na Instagrame akýmsi organickým procesom. Napriek tomu, že nemám stanovené konkrétne percentuálne zastúpenie rôznych druhov príspevkov, snažím sa zabezpečiť, aby môj profil netvorili výhradne materiály týkajúce sa nehnuteľností. Obsah, ktorý tu uverejňujem, odráža aj ďalšie stránky môjho života, moje záujmy, rodinu, priateľov a lásku k móde a dizajnu.“

Tip pre marketing na Instagrame

Chiaramonteová potvrdila, že je dôležité disponovať aspoň základnými zručnosťami v rámci fotografovania a práce s Instagramom – vyzdvihla napríklad pravidlo tretín pri kompozícii záberov, orezávanie fotografií a výber najvhodnejších filtrov. Za týmto cieľom môže byť vhodné používať aplikácie ako Planoly či Colorstory, ktoré umožňujú ukladať a editovať zhotovené snímky. Maklérka povedala: „Na druhej strane však nedovoľte, aby Vám perfekcionizmus bránil vo vytváraní dobrého obsahu. Nemôžete do detailov analyzovať každý príspevok, ktorý sa chystáte zverejniť. Jednoducho prezentujte to, čo Vás v danom okamihu nadchýna. Ak sa niektorý príspevok nestretne s pozitívnymi ohlasmi, alebo ho oľutujete, neskôr máte možnosť jednoducho ho odstrániť.“

Kane Manera z realitnej kancelárie Corcoran

@kanemanera

Kane Manera sa pochválil výhľadom z luxusného obytného komplexu 30 Park Place v štvrti Tribeca.

Filozofia na Instagrame

Realitný maklér Kane Manera vysvetlil: „Moja stratégia na Instagrame zahŕňa diskusiu s najmladšími a najštýlovejšími ľuďmi v mojom okolí, ktorí poznajú mňa a môj cieľový trh. Pýtam sa ich, aké fotografie z môjho súčasného osobného a profesionálneho života považujú za najatraktívnejšie. Následne spravujem svoj profil na základe ich spätnej väzby a podľa toho, čo považujem za najlepšie.“

Tip pre marketing na Instagrame

Manera sa snaží obmedzovať počet svojich príspevkov, aby svojich približne 4 000 nasledovateľov nepresýtil prehnaným objemom obsahu. Ohľadom svojej stratégie povedal: „Fotografie, na ktorých som zachytený ja, síce nepatria medzi mojich osobných favoritov, ale podporujú angažovanosť medzi ľuďmi, ktorí ma dobre poznajú.“

Zdroj: Contactually, Becomealocalleader

Mohlo by sa Vám páčiť

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.