Tommy Hilfiger uviedol kolekciu odevov pre ľudí so zdravotným postihnutím

Z dôvodu spomalenia maloobchodných predajov a značkám oblečenia, ktoré bojujú o zákazníkov silnejšie ako kedykoľvek predtým, Tommy Hilfiger sa začal zameriavať na značne nevyužitý trh: ľudí so zdravotným postihnutím.

Módna značka, ktorú vlastní spoločnosť PVH uvádza na trh oblečenie pre dospelých s upravenými švami a otvormi, ktoré umožňujú opatrovateľom obliekať svojich zverencov. Značka sa rozhodla stavať na kolekcii, ktorú minulý rok vytvorila pre deti. Výrobca pridal na svoje produkty magnetické prvky, ktoré uľahčujú obliekanie cez hlavu, či s použitím jednej ruky.

Môže sa zdať, že odevy pre zákazníkov so zdravotným postihnutím spadajú pod vysoko špecializovaný trh. V Spojených štátoch a po celom svete sa však nachádzajú milióny potenciálnych zákazníkov, ktorí takéto výrobky nepochybne ocenia. Väčšina značiek totiž neberie ohľad na ich výnimočné potreby. Módny návrhár Tommy Hilfiger, ktorý má dnes 66 rokov, opisuje tento krok ako úsilie o „demokratizáciu módy“.

Súvisiace: 5 spôsobov, ktorými dosiahnete úspech vo svete luxusu

Kolekcia takzvaného „prispôsobivého oblečenia“ bola predstavená v utorok 17. októbra. Pozostáva z 37 pánskych a 34 dámskych štýlov, ktoré sú založené na kolekcii športových odevov. Nohavice sú vybavené zapínaním na suchý zips a magnetickými rázporkami a zipsami. Otvory a lemy sú prispôsobené na nosenie podporných ortéz a bandáží.

Tommy Hilfiger vyvinul tento sortiment po úspechu, ktorý na jar roku 2016 zožala jeho kolekcia určená pre deti.

Zdroj: LATimes, ABC

Mohlo by sa Vám páčiť

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.