Popredné značky sveta luxusnej módy už dlho nachádzajú inšpiráciu v pouličnom a mestskom štýle oblečenia. Popularitu pouličnej módy v súčasnosti ešte väčšmi umocňujú sociálne siete a moderný životný štýl. Stáva sa symbolom sebarealizácie mladých ľudí 21. storočia.
Predstavujeme Vám tri spolupráce medzi značkami luxusnej a pouličnej módy, ktoré ovládli online prostredie.
Louis Vuitton a Supreme

Najnovšia kolekcia Jeseň/Zima 2017 značky Louis Vuitton je výrazne inšpirovaná mestom New York. Zároveň zahŕňa jedinečné modely, ktoré boli vytvorené v spolupráci so značkou pouličného oblečenia – Supreme. Súčasťou kolekcie sú okrem tradičných kúskov oblečenia aj kožené tašky, mikiny a skateboardy. Vďaka tejto spolupráci sa na internete vo zvýšenej miere rozprávalo o oboch značkách, vďaka čomu spolupráca zaznamenala obrovský komerčný úspech.
Súvisiace: Spoznajte ľudí, trendy a produkty, ktoré budú dominovať móde v roku 2018
Vetements a Manolo Blahnik

Značka Vetements debutovala vo svete prestížnej módy na minuloročnej módnej prehliadke Haute Couture Show v Paríži. Predstavila kolekciu, ktorá zahŕňala výhradne modely vytvorené v spolupráci s inými značkami. Patrili medzi ne mená ako Brioni, Levi’s a Dr. Martens. Jedným z najväčších lákadiel módnej prehliadky bola spolupráca so značkou Manolo Blahnik. V rámci nej sa na móle objavili kožené čižmy v odtieňoch drahých kameňov, ktoré modelkám siahali až po stehná.
Súvisiace: Spolupráca značiek luxusnej a pouličnej módy je zameraná na generáciu milénia
Jimmy Choo a Off-White

Spolupráca značiek Jimmy Choo a Off-White predviedla svoje výsledky na prehliadke kolekcie Jar/Leto 2018 značky Off-White. Kolekcia, ktorá má byť uvedená na trh vo februári tohto roka, zahŕňa biele kovbojské čižmy, topánky na opätku pokryté plastovou fóliou a sandále s remienkami. Jednotlivé kúsky kolekcie prezentovali modelky Kaia Gerber a Naomi Campbell.
Zdroj: Bonafide Magazine, Hyper Beast