Luxusné doplnky pre domácnosť pomohli predajom Tiffany

Spoločnosť Tiffany & Co. počas vianočných sviatkov zaznamenala oživenie svojich predajov, keďže jej pomohla nová kolekcia doplnkov pre domácnosť, ktorá zahŕňala čierny držiak na ceruzky za 90 dolárov, strieborné doplnky na holenie za 275 dolárov a strieborné pravítka za 450 dolárov.

Newyorský obchodník poznamenal, že porovnatelné predaje jej obchodov (pozorne sledovaný údaj) v posledných dvoch mesiacoch roka 2017 vzrástli o 3 percenta. Tiffany na tomto základe v predchádzajúcom roku zaznamenala pokles o 1%.

Tiffany vložila svoje sviatočné nádeje do novej sady domácich predmetov s luxusnou tématikou, ktoré sa u nakupujúcich stali hitom. Niekoľko položiek, napríklad ceruzka a pravítka, sa podarilo vypredať už cez webové stránky spoločnosti. Niektoré z produktov s najvyššou cenou sú stále k dispozícii, vrátane za 9000 dolárov striebornej gule z pletiacej priazde a 10 000 dolárového vtáčieho hniezda s tromi porcelánovými vajciami – Tiffany Blue.

Súvisiace: Prečo pútajú diamanty a drahokamy pozornosť serióznych investorov?

Generálny riaditeľ Alessandro Bogliolo vo vyhlásení uviedol: „Naše výsledky z vianočných predajov potvrdzujú, že značka Tiffany & Co. je silná a sme nadšení z mnohých dlhodobých príležitostí nachádzajúcich sa po celom svete.“

Spoločnosť taktiež očakáva, že ročné predaje sa zvýšia približne o 4 percentá. Predtým predpovedala nárast o nízké jednociferné hodnoty.

Po viacročnom prepade predajov si spoločnosť Tiffany v júli najala nového výkonného riaditeľa, menom Alessandro Bogliolo, aby jej pomohol obnoviť podnikanie. Veterán talianskej módnej značky Diesel a konkurent klenotníctva Bulgari sa v jeho novej práci chystal prerobiť šperky značky Tiffany a prilákať mladých zákazníkov, práve k 181-ročnému maloobchodníkovi.

Tiffany zaznamenala silný rast tržieb v rôznych segmentoch šperkov, od lacnejších módnych predmetov až po luxusné šperky, zatiaľ čo snubné prstene až tak nefungovali. Bogliolo taktiež poukázal na silu v hodinkách a šperkoch pre domácnosti.

Akcie spoločnosti Tiffany po týchto vyjadreniach vzrástli až o 1,2 percenta na 108,84 dolárov. V roku 2018 tak zatiaľ získali 3,5 percenta.

Kolekcia domácich doplnkov, nazvaná Everyday Objects, bola prvým dielom módneho dizajnéra Reeda Krakoffa, ktorého cieľom bolo oživiť dizajn v spoločnosti Tiffany, odkedy bol počas minulého roka najatý. Ako hlavný umelecký predstaviteľ, Krakoff dohliada na dizajn nielen produktov, ale aj elektronického obchodu, kamenných obchodov a marketingu. Jeho prvá zbierka šperkov pre Tiffany by mala byť odhalená neskôr, počas tohto roka.

Súvisiace: Výrobky značky Swarovski si teraz môžete kupovať vo virtuálnej realite

V predchádzajúcom roku, šialenstvo okolo Trumpovej veže – susediacej s hlavnou predajňou spoločnosti Tiffany na Piatej avenue – bolo dôvodom pre obmedzenie predajov. Aktuálne, keď sa prezident už na plný úväzok venuje povinostiam vo Washingtone, prerušujúce povolebné prerušenia dopravy sa rozplynuli.

Firma Tiffany uviedla, že ročné zisky sa oproti predchádzajúcemu roku zvýšia o dvojciferné percento, k hodnote 3,55 dolára na akciu. Na nasledujúci rok klenotník očakáva, že tržby budú rásť o niekoľko percent, v strednej úrovni jednociferných hodnôt.

Zdroj: Bloomberg

Mohlo by sa Vám páčiť

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.