Archibald London je luxusnou značkou novej éry

Mladá značka efektívne skombinovala tradičné metódy výroby s modernými technologickými inováciami.

Úspech módnych značiek veľmi často pramení z ich histórie a akejsi záhadnej mágie, ktorou sú opradené. Bolo preto nevyhnutné, aby skôr či neskôr došlo k výraznému narušeniu zabehnutých princípov tohto sektora. Jedným z najnovších revolucionárov je 28-ročný britský podnikateľ Rohan Dhir, ktorého módna a lifestylová spoločnosť Archibald London vznikla predovšetkým s jedným cieľom. Jej účelom je totiž zamiešať karty vo svete popredných značiek, zmodernizovať zastaralý prístup k remeslu a rozvíjať nový postoj k módnemu priemyslu, ktorý by bol založený na elektronickom predaji. Dhir verí, že postupom času dokáže „pokoriť klub starých mládencov britského luxusu.“

Dhir získal titul na Kolumbijskej univerzite a svoju značku založil v roku 2014. Spočiatku predával ručne vyrábané okuliare a šošovky z Japonska, neskôr rozšíril svoj repertoár o oblečenie a ďalšie lifestylové produkty. V súčasnosti ponúka všetko od šálov cez topánky, tašky, kuchárske čiapky až po nože. Všetky jeho výrobky dýchajú nenápadne sebavedomým štýlom, ktorý nazýva „modernou klasikou“.

Značka Archibald London možno nevyvoláva obrovský rozruch ako ďalšie veľké mená tohto sektora, no jej produkty sú často vyrábané na rovnakých miestach ako modely popredných hráčov. Dhir povedal: „Som nadšený z toho, že môžem ponúkať prvotriednu kvalitu bez prehnaných cenoviek, ktoré by ste očakávali. Mojím cieľom je poskytovať zákazníkom tie najlepšie výrobky za čo najnižšiu cenu.“ Ideálnym príkladom sú jeho šály zo škótskeho kašmíru, ktoré si v značkových predajniach luxusných módnych domov kúpite za takmer 400 dolárov, no Dhir ich ponúka za menej než 100 dolárov.

Vysoká kvalita za nízku cenu však nie je jediným princípom značky Archibald London. Vo veľkej miere sa zameriava aj na pôvod svojich produktov a Dhir verí, že moderní zákazníci vykonávajú nákupné rozhodnutia na základe pozadia daných výrobkov. Vyhlásil: „Naši zákazníci sa tým netaja. Radi vedia, kde a akým spôsobom sú vyrábané ich obľúbené produkty.“

Dhir z tohto dôvodu cestuje po celom svete a hľadá tých najprestížnejších dodávateľov a najzručnejších výrobcov. Či už sa jedná o ručne šité topánky z Talianska, kašmírové šály zo škótskych tovární alebo najkvalitnejšie šošovky z Japonska. Jeho primárnou snahou je udržať týchto remeselníkov a odvetvia pri živote a sprostredkovať ich príbehy priamo spotrebiteľom. Archibald sa tak stáva značkou zameranou „na hodnotu, nie na cenu“. Medzi jej zákazníkov patria populárne osobnosti ako napríklad Jude Law či Nicholas Hoult.

Súvisiace:
13 talianskych obchodov a značiek, ktoré by mal poznať každý gentleman
Prečo by mal byť Váš ďalší oblek vyrobený z vlny

Dhir na otázku ohľadom smerovania svojej spoločnosti odpovedal: „Plánujeme zahrnúť do našej ponuky farmárske produkty zo Sicílie, koberce z Iránu a kubánske cigary. Chceme zákazníkom prinášať to najlepšie z celého sveta za prijateľnú cenu.“ Dhirovu ponuku sa teda oplatí zvážiť aj v prípade, že si luxus už môžete dovoliť.

Topánky značky Archibald London pochádzajú od najlepších remeselníkov z Talianska.

 

Dodávateľský reťazec všetkých produktov môžete sledovať až k továrni, v ktorých boli vyrobené. Podobne ako tento kašmírový šál.

 

Elegantné japonské okuliare najvyššej kvality.

Zdroj: EntertainmentToday

Mohlo by sa Vám páčiť

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.