Módne značky si už dávno uvedomili obrovský potenciál technológie virtuálnej reality (VR). Značka Tommy Hilfiger využíva VR headsety vo svojich predajniach a módny dom Dior ponúka klientom možnosť nazrieť pomocou tejto technológie do zákulisia módnych prehliadok. Aj mnohé ďalšie značky objavujú nové kreatívne využitia virtuálnej reality. Existuje však jeden dizajnér, ktorý si zaumienil, že aj samotný headset by mal byť štýlovým módnym doplnkom.
Jaehyun Ha z agentúry PDF Haus Studio sa pohral s myšlienkou, ako by asi vyzerali okuliare pre virtuálnu realitu, keby ich mali navrhnúť kreatívni zamestnanci značky Givenchy. Predstavil tak elegantný a pestrofarebný dizajn, ktorý ponúka zákazníkom na výber medzi režimom virtuálnej a rozšírenej reality.
Súvisiace: Výrobky značky Swarovski si teraz môžete kupovať vo virtuálnej realite
Šošovku virtuálnej reality je možné zdvihnúť, čím sa užívateľovi naskytne možnosť využiť režim rozšírenej reality.
Šošovku headsetu je možné zaostriť podobne ako objektív fotoaparátu.
Dizajnérske štúdio tiež navrhlo reklamnú grafiku, ktorou by mohli byť VR okuliare propagované.
Súvisiace: Inteligentné slnečné okuliare Lowdown Focus zlepšia Vaše kognitívne funkcie