Niektoré marketingové kampane sú skutočne pútavými záležitosťami. Avšak za snáď najpozoruhodnejší projekt súčasnosti by sme mohli označiť reklamný billboard, o ktorého vznik sa postará prominentná architektonická kancelária Zaha Hadid Architects v spolupráci s britským mediálnym konglomerátom JCDecaux. Kolosálny billboard bude umiestnený v rušnom centre Londýna a bude známy ako The Kensington.
Je potrebné poznamenať, že konštrukcia tohto billboardu bude pripomínať skôr modernú umeleckú inštaláciu ako reklamnú plochu. Netradičný billboard bude dosahovať impozantnú výšku 9 metrov a šírku 30 metrov, pričom sa bude snažiť zaviesť nový štandard do exteriérového vizuálneho marketingu. Telo billboardu bude tvorené digitálnou obrazovkou s mimoriadne veľkým rozlíšením.
Súvisiace: Agentúra Zaha Hadid Architects zmení výzor najväčšieho ruského prístavu
Melody Leungová, pôsobiaca na čele agentúry Zaha Hadid Design, uviedla: „Tento projekt predstavuje ako gesto v rámci našich občianskych povinností, tak aj inovatívny marketingový prostriedok. Dizajn billboardu pripomína uzavretý kruh, čím symbolizuje dynamiku pešej a motorovej dopravy, ktoré sa pretínajú na tejto významnej londýnskej križovatke. Elegantná štruktúra z nerezovej ocele lemuje špičkovú digitálnu obrazovku a zároveň sa vyznačuje rôznou siluetou v závislosti od toho, z ktorého uhla sa budete na billboard pozerať.“
Zdroj: Ifitshipitshere