Style.com/Arabia oznámila, že Dolce & Gabbana prvýkrát v histórií svojej značky pripravila kolekciu šiat pre moslimské ženy a ich závoje.
Style.com/Arabia, ktorá túto kolekciu exkluzívne zverejnila poznamenala, že táto kolekcia je unikátnou v tom, že “zachytáva Sicílskeho ducha” a zároveň poukazuje na smerovanie nadchádzajúcich kolekcií návrhára so svojimi kvetinovými potlačami.
Na webových stránkach taktiež zverejnili produkty make-upu pre ženy, ktoré ich budú nosiť spolu s ich novou kolekciou od spoločnosti Dolce & Gabbana.
Ženy v tejto demografickej oblasti sa často cítia ignorované.
23-ročná Mariah Idrissi, ktorá sa ako prvá v kampani spoločnosti H&M objavila v hidžábe (ženský závoj v islame), pripravila ďalšiu pôdu k tomu, aby pomohla k zmene pohľad, práve pre módny sektor týchto žien.
Idrissi poznamenala: “Je stále cítiť, že ženy ktoré nosia hidžáb sú v módnom sektore naozaj ignorované,” … “Je o nás mienka, že nemáme štýl, a je úžasné, že značka H&M, ktorá je celosvetovo populárnou uznala nosenia hidžábu aj v rámci svojej kampane.”
Jedná sa o demografický problém, ktorému by maloobchodníci mali venovať pozornosť.

Počas tohto leta, časopis Fortune citoval správu agentúry Thomson Reuters, ktorá uviedla, že práve moslimské ženy na oblečenie a topánky v roku 2013 minuli 266 miliárd amerických dolárov a výdavky v tejto kategórii by mali podľa očakávaní v roku 2019 dosiahnuť až 484 miliárd dolárov.
Našťastie si to začínajú všímať aj ostatné spoločnosti, ako napríklad DKNY a Tommy Hilfiger. Net-a-Porter má na svojich internetových stránkach edíciu Ramadan a Moda Operandi má taktiež na svojej webovej stránke podobnú kolekciu. Existujú už aj módne brandy, ktoré sa rovnako začínajú na tieto kolekcie zameriavať.
The New York Times ohlásil: “Mnohí predajcovia si uvedomujú, že je potrebné zameriavať sa na ženy najmä počas ramadánu, čiže v čase, kedy mnoho moslimských žien prichádza do Londýna, aby našli naozaj štýlové oblečenie.”
Ginger Reeder, ktorý je zástupcom odevnej spoločnosti Neiman Marcus pre The New York Times počas minulého leta poznamenal: “Ramadán prichádza ako príležitosť a my ho musíme lepšie pochopiť.”
Zdroj: Fortune, Reuters, Style.com/Arabia