Kybernetický pondelok padol tento rok na 28. novembra. Niet pochýb o tom, že sa v súčasnosti jedná o jeden z najväčších online nákupných dní v roku. Ak ste si v tomto roku túžili kúpiť na internete luxusnú fľašu vína či destilátu, nepochybne Vám to uľahčil francúzsky koncern LVMH, ktorý podniká v odevnom a potravinárskom priemysle – a to najmä v oblasti predaja vína a alkoholu. Iba pred niekoľkými týždňami sa totiž v Spojených štátoch spustil internetový obchod s názvom Clos19. Jedná sa o platformu, ktorá okrem samotného sprostredkovania predaja ponúka svojim zákazníkom všestranný zážitok, ktorý zahŕňa vzdelávanie v tematike alkoholu, kontakt s odborníkmi v tejto oblasti, unikátne služby a výnimočné príležitosti.
Elektronický obchod Clos19 začal v priebehu tohto roka poskytovať svoje služby vo Veľkej Británii a Nemecku. Aktuálne expandoval aj na územie Spojených štátov, kde zákazníkom ponúka na výber z obrovskej ponuky vín a destilátov spoločnosti LVMH. Táto ponuka zahŕňa svetoznáme mená ako Hennessey, Glenmorangie, Krug či Dom Perignon, ale aj niektoré menšie značky ako Volcan de mi Terra a Newton Vineyards. Clos19 však nemá byť iba obyčajným obchodom. Kladie si za cieľ vystupovať v úlohe kompletnej lifestylovej platformy. Predajné stránky portálu teda obsahujú rôzne informácie o ponúkaných značkách, pomocou ktorých sa rozhranie snaží poskytnúť Vám pridanú hodnotu pri každom Vašom nákupe.
Súvisiace: Luxusné bary v meste Macao miešajú nápoje s miestnymi bylinkami
Medzi dodatočnými informáciami často nájdete odporúčané kombinácie vína a pokrmov, prípadne spôsob servírovania jednotlivých druhov alkoholu. Webový portál Vám ďalej ponúkne aj množstvo kokteilových receptov, pripomienky profesionálnych degustátorov a zaujímavé informácie o pôvode a ingredienciách konkrétnych druhov alkoholu. Na stránkach o víne a šampanskom sa dokonca nachádza praktický sprievodca veľkosťami vínnych fliaš.

Webová stránka elektronického obchodu je prehľadná a ľahko navigovateľná. Keď sa do nej však naplno ponoríte, zistíte, že jej súčasťou je prekvapivé množstvo obsahu. Hoci sa sústreďuje hlavne na štandardnú a prémiovú ponuku rôznych značiek, v každej hlavnej kategórii nájdete aj vzácne a vysoko cenené staré fľaše. Medzi tie patria napríklad Glenmorangie Pride z roku 1974 a Krug Clos d’Ambonnay z roku 2000. Ambiciózni hostitelia tu nájdu veľkú zbierku inštruktážnych videí pre prípravu kokteilov a dokonca aj nástroj na plánovanie večierkov, ktorý Vám odporučí vína, destiláty a doplnky pre Vaše podujatie.
Súvisiace: Akú fľašu darovať tento rok?
Túžite po ešte osobnejšej skúsenosti? Clos19 ponúka službu „Staňte sa hostiteľom“, v rámci ktorej zorganizuje večierok priamo u Vás doma. Jeho súčasťou sú profesionálne kurzy a degustácie, ktoré budú realizovať odborníci spoločnosti LVMH. Súčasná ponuka napríklad zahŕňa podujatie pre desiatich hostí, počas ktorého sa stanete svedkami lekcie v miešaní luxusných kokteilov a turnaja v stolnej hre backgammon.
V súčasnosti je Clos19 k dispozícii iba v štátoch New York a Kalifornia. Čoskoro však plánuje rozšíriť svoje služby aj do Texasu, na Floridu a v štáte Illinois. Rovnako bude v budúcom roku expandovať aj na ďalšie zahraničné trhy.
Zdroj: Clos19