Instagramový dom predstavuje všetko to, čo sa stáva bežným pri nových luxusných nehnuteľnostiach

Obývacia izba.

Predvádzací večierok, ktorý sa konal v dome na Ocean Ave 535 v Santa Monike, nebol taký veľkolepý, ako býva zvykom pri vilách za vyše 15 miliónov dolárov na tomto dravom trhu.

Žiadne svetlá reflektorov, žiadny banner na fotenie a ani poslíček, ktorý by Vám zaparkoval automobil. Ak ste neboli pozvaní, nemali ste šancu zistiť, že sa vôbec niečo deje v tomto plážovom dome v južnej Kalifornii. Po tom, čo si hosteska odškrtla Vaše meno na zozname pozvaných, ste sa mohli presunúť k jednoduchému výťahu – ale hneď, ako sa dvere výťahu otvorili na najvyššom poschodí, ocitli ste sa v inom svete, ktorý mal za úlohu jedinečným spôsobom propagovať túto budovu.

Balkón.

Žena oblečená do šiat v štýle 50-tych rokov ponúkala návštevníkom párky napichnuté na paličkách a limonádu hneď, ako vystúpili z výťahu (mala to byť spomienka na obdobie, v ktorom bola budova postavená). Ďalšia hosteska ponúkala viaceré možnosti: choďte doľava, kade sa dostanete do kuchyne a obývačky, kde Vás čaká ďalšie jedlo, alebo doprava, kde si môžete vyzdvihnúť darčekovú tašku.

Po článku, ktorý sa objavil na jednom portáli – propagovanie multimiliónových domov, som si bol pozrieť druhé kolo spolupráce na Instagramovom dome, ktorý reprezentuje nový spôsob prezentácie a nakoniec aj predaja domov za 7 až 8 ciferné sumy.

Alexander Ali, zakladateľ a výkonný riaditeľ spoločnosti Society Group, ktorá mala na starosti väčšinu detailov tejto akcie, povedal: „Chceme, aby ste mali pocit, že ste súčasťou niečoho veľkého.“ Začali tým, že pozdĺž pravej strany domu precízne rozložili 1 100 žltých veterníkov a pokúsili sa tak zapísať do Guinnessovej knihy rekordov za najviac veterníkov v jednom bloku.

Jedáleň.

Toto pozadie predstavovalo jedno z mnohých príležitostí na skvelú fotku, ktoré boli zámerne postavené v rámci prehliadok sídla s rozlohou 750 metrov štvorcových pod názvom „vyber si svoje vlastné dobrodružstvo“ . Skupina 20 či 30 stúpencov sociálnych médií si nenechala ujsť žiadnu príležitosť k tomu, aby si uchmatli darčekové tašky značky Murad v kúpeľniach alebo cestovateľský balíček od značky Jo Malone v šatníku.

Napriek tomu, že predstavenie domu zaujalo mnohé známe osobnosti z LA, bezpochyby bol tento večierok primárne určený, ako nasvedčuje aj názov, influencerom na sociálnej sieti Instagram, ktorí hľadajú príležitosti na perfektnú fotku, ktorú by mohli pridať na svoj účet na Instagrame.

Strecha s vírivkou.

Okrem izieb s darčekmi sa tam nachádzala aj veľká spálňa, ktorá bola plná plážových lôpt nahádzaných na zemi a na posteli, a predstavovala ďalšiu skvelú príležitosť na fotku. Dve ženy strávili pomerne veľa času aranžovaním tej perfektnej spontánne plánovanej fotky. Celkový dizajn a koncept domu vytvoril maklér spoločnosti Nourmand&Associates, Rochelle Maize, spolu s Alim a firmou na domové inscenácie Vesta Home (Maize spolu so spoločnosťou Nourmand&Associates a Vesta Home si rozdelili náklady na toto podujatie).

Maize povedal: „Toto podujatie malo veľmi dobrú odozvu u ľudí.“ Dokonca si len na základe počutia ľudia dojednali obhliadku. Trik spočíval v tom množstve instagramových influencerov, ktorí boli pozvaní a dokopy vytvorili 668 000 príspevkov z udalosti s celkovým sociálnym dopadom na 1,378 milióna ľudí.

Súvisiace: Toto by mohol byť najpopulárnejší španielsky hotel na Instagrame

Keď to spojíme s masívnou kampaňou realitných kancelárií v meste, Maizeho práca začína prinášať úrodu, ktorá je viditeľná aj pri nehnuteľnosti, ktorá je na trhu iba dva týždne.

Vyzerá to ako dobrá príležitosť pre firmy ako Vesta Home. Podľa slov výkonného riaditeľa Juliana Buckera na zariadenie, dizajn a tvorbu interiéru pre toto podujatie minuli takmer 500 000 dolárov. Ďalej dodal: „Milujeme takýto typ projektov, pretože je to pre nás práca, na ktorej sa podieľame od začiatku až do konca. Sme na ceste k tomu, aby sme predávali životný štýl.“

Obývacia izba.

Vesta spolupracovala s Alim a Maizem na tom, aby modernizovali budovu, ale zároveň jej ponechali ten kalifornský šarm 50. rokov. Majitelia domu investovali 150 000 dolárov do rôznych opráv, ktoré ale boli potrebné na to, aby bol dom konkurencieschopný a dal sa predať. Nábytok na mieru od spoločnosti Vesta ostane v dome až do jeho zatvorenia a potom sa ponúkne na predaj novému majiteľovi domu.

Väčšina zo 150 pozvaných hostí trávila čas na terase, ktorá sa nachádza na streche domu a pre nikoho nebude prekvapením, ak povieme, že tam bola ďalšia výborná príležitosť na fotky vo forme trampolíny. Hostia boli vyzvaní, aby si zaskákali na trampolíne s výhľadom na mólo v Santa Monike, samozrejme potom, čo podpísali prehlásenie o použití na vlastné riziko. Autor sa nechal tiež presvedčiť a vyskúšal trampolínu, z ktorej mal úžasný zážitok.

Ali tvrdí, že toto všetko je dnes už súčasťou marketingu a reklamy pri predaji luxusných domov – už nestačí iba ohlásiť predaj. Ali nechcel prezradiť presnú sumu, koľko toto podujatie stálo, ale uistil nás, že to bola výborná cena za takýto typ podujatia. (Je potrebné podotknúť, že darovanie materiálu, času a produktov sponzormi nie je zahrnuté v celkovej cene.) Podujatia ako toto sú tiež výbornou príležitosťou pre hviezdy sociálnych sietí, ktoré majú vytvorené ideálne pracovné prostredie, v ktorom každý príspevok je vlastne kampaňou pre danú nehnuteľnosť.

Keď sme sa prešli ďalej po dome, bolo zjavné, že je všetko upravené tak, aby to pripomínalo preslávený domáci večierok, ktorý je hodný investície do domu v hodnote 8 ciferného čísla.

Buckner povedal: „Ľudia sa tu chcú prejsť a pritom si predstaviť samých seba, ako tu bývajú. Musí to mať emocionálny podtón.“

Zdroj: NYTimes

Mohlo by sa Vám páčiť

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.