
V poslednom čase sa vo svete módy objavila veľmi čudná paralela: postupne, ako sa naše obľúbené značky stávajú posadnutými označovaním svojich produktov- ozdobujúc svojim emblémom všetko počnúc ruksakmi až po bomberky – zároveň sa prekvapujúco stávajú aj viac otvorenými k tomu, aby nás vpustili do svojho tvorivého procesu. Do popredia tohto procesu sa postavila značka Gucci, keď v roku 2016 spustila program Gucci DIY a postupne rozširovala túto službu, v rámci ktorej si klienti mohli vybrať látky a vzory z excentrickej kolekcie Gucci Garden, čím si mohli sami skrášliť pletený a krajčírsky tovar, tašky a topánky. K tomuto trendu sa začiatkom tohto roka pridala aj značka Bottega Veneta skrášlením pomocou svojho monogramového servisu a teraz sa do hry zapojila aj značka Louis Vuitton.
Musíme si to ale ujasniť, Louis Vuitton nie je v tejto záležitosti žiaden začiatočník. Okrem toho, že ste si v ich dielni mohli splniť akýkoľvek svoj sen o kufroch, francúzsky módny dom už dlhšie umožňoval klientom dať svoj monogram na svoje kožené výrobky a cestovné doplnky prostredníctvom služby Mon Momogram- impozantné prúžky a hranaté iniciály v smelých farbách vedúce cez ikonické logo LV sa ukázali ako veľmi užitočný (aj moderný) spôsob, ako si nájsť svoju batožinu. Ale s novým programom Now Yours, ktorý je už dostupný v predajniach tejto značky v celej krajine, značka dodáva tomuto trendu nový rozmer: prvý krát ponúka možnosť prispôsobiť si kúsky z mužskej kolekcie a botasiek.

Elegantné cvičenie v oblasti vlastného značkovania začína výberom kúsku, ktorý si chcete prispôsobiť- Vašu univerzitnú bomberku môžete vylepšiť luxusnou teľacou kožou a chrumkavé tmavé džínsové nohavice a bunda sú tiež obľúbenými kúskami pri výbere. Po tomto výbere si potom môžete kľudne zameniť ikonické L alebo V za svoje vlastné iniciály, označiť si zadné vrecko alebo rukáv s rovnakým Mon Momogramom, ako ste si označili Vašu víkendovú tašku (avšak s 10 farbami a takmer 100 kombináciami, ktoré máte na výber, a nebudeme sa čudovať, ak to celé pomiešate). Záplaty v tvare čísel či písmen si môžete pridať aj na rifle a vrchné vrstvy oblečenia, čím dodáte obyčajnému kardigánu alebo hodvábnej bomberke hravý, internátny ráz.
Súvisiace:
Krátka história loga značky Louis Vuitton
Louis Vuitton predstavil limitovanú edíciu luxusného nábytku
Najviac možností na prispôsobenie nájdete pri športovej obuvi kolekcie Run Away. Okrem toho, že si svoje iniciály môžete pridať na vrchnú časť, ale aj na podrážku, môžete si vybrať z 9 farieb teľacej kože, 4 farieb aligátora, 4 rôznych plátenných častí s logom LV a tak si vytvoriť vlastné topánky. Keď ste si vytvorili konečný dizajn, Vaše topánky sa odošlú späť do dielne Fiesso D’Artico v Taliansku a Vaše hotové topánky do jednej z dielní vo Francúzsku na dokončenie. A v priebehu nasledujúcich 6-8 týždňov Vám Vaše jedinečné topánky budú doručené až domov.
Zdroj: Flaunt Magazine