Luxusná stylistka hovorí o najextrémnejších požiadavkách miliardárov

Luxusná stylistka Nicole Pollard Baymeová na módnych prehliadkach sedáva v prvých radoch a nakupuje pre miliardárov.

Miliardári si môžu dovoliť míňať svoje peniaze tými najrozmarnejšími spôsobmi. Jednou z možností je najať si osobného nákupného asistenta, ktorý je pre svojho zamestnávateľa schopný minúť celý milión dolárov pokojne aj počas jediného dňa.

Presne takúto náplň práce má Nicole Pollard Baymeová, zakladateľka luxusnej spoločnosti LALALUXE, ktorá sa takýmto spôsobom stará o potreby svojich klientov. Stylistka vysvetlila: „Klienti z najbohatšej skupiny populácie majú často záujem o šperky od tých najznámejších návrhárov, kabelky z krokodílej kože a luxusné pánske hodinky, ktoré si môže dovoliť len málokto, ako aj množstvo darčekov pre rodinu či priateľov.“

To však nie je žiadna výzva pre Pollard Baymeovú, ktorej príbeh sa objavil už aj v prestížnych časopisoch ako The Hollywood Reporter a Vanity Fair. V rozhovore povedala, že pri výkone svojej práce pôsobí ako kreatívny konzultant pre prominentných klientov, akými sú napríklad členovia kráľovských rodín, ľudia figurujúci na prvých miestach v rebríčku bohatých časopisu Forbes, riaditelia tých najvýznamnejších spoločností na zozname Fortune 500, športovci a iné známe osobnosti.

Súvisiace: Ako vyzerá jeden rok v živote bežného miliardára

Spoločnosť LALALUXE sídli v Los Angeles a ponúka módne poradenstvo a styling, osobné poradenstvo pri nákupoch, zaobstarávanie luxusných predmetov a cesty za týmito predmetmi po celom svete. Pollard Baymeová práve vďaka svojej funkcii často sedí v prvých radoch počas svetových módnych prehliadok, obzvlášť v priebehu Týždňov módy v New Yorku či v Paríži.

Pollard Baymeová uviedla: „V prvých radoch hneď pod módnym mólom obvykle sedia ľudia, ktorí sa na prezentované modely chystajú minúť najviac peňazí. Už niekoľkokrát som bola pozvaná sadnúť si medzi nich a sledovala som tak exkluzívne prehliadky luxusných módnych značiek ako Chloé alebo Alexander McQueen.“

Kolekcia Jar/Leto 2019 značky Alexander McQueen počas Týždňa módy v Paríži.

Spoločnosť LALALUXE ponúka sortiment šperkov, služby súkromného asistenta, plánovanie ciest a spoločenských udalostí, svadobný styling či pomoc pri riadení životného štýlu.

Pollard Baymeová počas svojej netradičnej kariéry zažila množstvo nezabudnuteľných chvíľ, pri ktorých musela zvládnuť aj neobvyklé až extrémne požiadavky svojich klientov. Tu je niekoľko z tých najneobyčajnejších, s ktorými sa stretla a úspešne ich zvládla:

• Nákup celého šatníka oblečenia v miliónovej hodnote pre jediného klienta.

• Predaj kabelky značky Hermés, ktorej hodnota predstavuje štvrť milióna dolárov. Baymeová poznamenala, že cena tohto vyhľadávaného doplnku je vyššia ako hodnota rodinných domov v niektorých amerických štátoch.

• Doprava špičkového módneho dizajnéra priamo do klientovho domova v Paríži za účelom návrhu svadobných šiat na mieru. Klientka objednala šaty na mieru aj pre svoju matku, matku svojho partnera a všetky družičky. Baymeová vysvetlila, že aj napriek urgentnej povahe úlohy trval dizajn a výroba všetkých šiat viac než štyri týždne, celkovo 100 hodín precíznej práce.

• Sprístupnenie obchodu značky Chanel v deň Nového roka pre kráľovnú. Pollard Baymeová povedala: „Je veľmi ojedinelé, že takáto významná značka otvorí svoj obchod vo sviatočný deň. Vyžaduje si to zvýšenú bezpečnosť a dôkladné naplánovanie.“

• Kreatívne konzultácie v súvislosti s predajom a kúpou superjácht s rozmermi takmer do 50 metrov, súkromných lietadiel značky Gulfstream a veľkých domov vyzdobených podobne ako najväčšie múzeá na svete. Pollard Baymeová pri nákupe nehnuteľností tiež spolupracuje s architektmi či interiérovými dizajnérmi luxusných objektov. Čo sa týka požiadaviek klientov, vysvetlila: „Záleží na všetkom – na osvetlení, textúrach, osobných preferenciách a vôňach.“

• Organizácia luxusných osláv prvých narodenín bohatých detí za pomoci šesťciferného rozpočtu.

• Organizácia predsvadobných večierkov a veľkých nákupov, vrátane prípitku so šampanským na súkromných strechách najväčších butikov na Rodeo Drive v Beverly Hills.

Pollard Baymeová raz sprístupnila obchod Chanel pre kráľovnú aj počas štátneho sviatku.

Pollard Baymeová vysvetlila, že mnohí klienti, ktorí si ju najmú ako osobnú módnu stylistku, sa na ňu spoliehajú pri „kreatívnom manažovaní ich života a životného štýlu“. To obvykle znamená, že svojim klientom pomáha vytvoriť si ich vlastnú osobnú značku.

Súvisiace: Prečo módny priemysel presadzuje diverzitu viac ako kedykoľvek predtým

Pollard Baymeová vysvetlila, že mnohí klienti, ktorí si ju najmú ako osobnú módnu stylistku, sa na ňu spoliehajú pri „kreatívnom manažovaní ich života a životného štýlu“. To obvykle znamená, že svojim klientom pomáha vytvoriť si ich vlastnú osobnú značku.

Pollard Baymeová nakoniec uviedla: „Staráme sa o to, aby každá stránka života našich klientov bola tým najlepším, čo sa im môže dostať – od interiérového dizajnu súkromných lietadiel cez pohľadnice a pozdravy, ktoré posielajú svojim priateľom či blízkym až po vôňu, ktorou je presýtený ich domov.“

Zdroj: NYTimes

Mohlo by sa Vám páčiť

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.