
Od preslávených automobilov až k rozprávkovým domom. Len nedávno prepožičala automobilová značka Aston Martin svoje dizajnérske schopnosti súkromnej rezidenčnej nehnuteľnosti, a to v spolupráci s architektonickým štúdiom S3 Architecture.
V konečnom dôsledku tým príjemne prekvapila všetkých fajnšmekrov a pomerne radikálne zmenila svoje zameranie.

Novonavrhnutá rezidencia hranatého dizajnu získala pomenovanie „Sylvan Rock“. Zaujímavosťou je, že svojim štýlom dokonale zapadá do okolitého prostredia, nakoľko vhodne dopĺňa geologické kamenné útvary nachádzajúce sa na pozemku nehnuteľnosti.
Luxusná vila je umiestnená na newyorskom pozemku s výmerou 4 046 metrov štvorcových, ktorý sa nachádza v regióne Hudson Valley. Vedie k nej scénická a 610 metrov dlhá príjazdová cesta, ktorá je obklopená stromami a skalnými stenami.

Hlavná rezidencia bola vybudovaná z tmavého cédrového dreva a skla. Celkovo zaberá priestor s výmerou 556 metrov štvorcových. Zahŕňa štyri spálne, dve polovičné kúpelne, „automobilovú galériu“ (respektíve garáž s miestom pre tri automobily), na mieru vyrobenú vínnu pivnicu v dizajne príznačnom pre značku Aston Martin (a teda v priečne šrafovanom dizajne), bazén a malebný domček pri bazéne s výmerou 81 metrov štvorcových.
V rezidencii sa nachádzajú aj multifunkčné kapsulovité hosťovské domy, dom na strome a zeleninová záhradka.

Cathal Loughane, vedúci pracovník z oddelenia spoluprác spoločnosti Aston Martin, uviedol: „Sylvan Rock je silným spojením citlivých elementov dizajnu.“ Následne dodal: „Tvorba luxusnej rezidencie s teplými textúrami, výraznými formami a výnimočným súkromím je do veľkej miery prepojená s víziou značky Aston Martin.
Súvisiace:
Očarujúce sídlo muža, ktorý postavil Empire State Building je na predaj
Moderný farmársky dom za $32 miliónov sa pýši tromi sedlovými strechami a úžasným výhľadom na Los Angeles
V prípade daného projektu sme túžili aj po tom, aby majiteľ nehnuteľnosti (spoločne so svojimi hosťami) mohol zažiť trojdimenzionálny pocit domu organickým spôsobom presne tak, ako ho môže cítiť aj v našich automobiloch. Nevyskytuje sa v nich totižto iba jediný pocit, ktorá by dominoval všetkým ostatným.“




Zdroj: Behance, Acquire Mag