
Ricardo Tisci je v Burberry relatívne nový, no už stihol prejaviť svoj vplyv vo všetkých častiach tejto značky, zvnútra aj zvonku. Vo vestibule vedenia spoločnosti na londýnskej Horseferry Road, kde predtým viseli na stenách obrazovky, na ktorých sa prehrávali videá reklamných kampaní a módnych show, sú v súčasnosti steny pokryté logami značky v retro štýle, ktoré Tisci kúpil od Petra Savilla. Každý, kto sa zaujíma o módu, si vie toto logo presne vybaviť aj napriek tomu, že bolo predstavené len minulé leto. Takáto je rýchlosť zmien v dnešnej dobe.
Tisci sa svojou druhou kolekciou, ktorú tu vidíte, sústredí na posilnenie správy, ktorú priniesol svojou úvodnou kolekciou. Jedná sa o generačnú komplexnosť. Kolekcia prichádza po reklame o rodinných prázdninách, ktorú vytvoril Juno Calypso, a mala za úlohu zopakovať Tisciho odkaz, že značka je rovnako tak pre matky aj pre dcéry, ako aj pre otcov aj synov. Zväčša sa zdržiaval blízko klasickej palety farieb tejto značky, kam patrí predovšetkým béžová, biela, červená a čierna.
Napriek tomu je to ale obrovské množstvo ľudí, na ktoré sa snaží kolekcia zamerať naraz. Pravdepodobne je najjednoduchšie zamerať sa najprv na mužov. Každý, kto aspoň trochu tuší, ako sa Tisci oblieka, si hneď všimne jeho vplyv na tričkách a krátkych nohaviciach, vrátane tmavomodrých vlnených modelov s plédovým vzorom. Najznámejšou a najrýchlejšie rastúcou kategóriou je oblečenie pre mladých mužov, ktorú sa značka snaží ovládnuť inováciami „oblekov“ ako vrecové bundy, tričká a krátke nohavice, všetky vyrobené zo sivého džersejového úpletu.
Súvisiace:
15 celebrít, ktoré budú inšpiráciou módnych dizajnérov v roku 2019
Ako bude vyzerať móda a predaj v roku 2019
V ženskej kolekcii je viac lesku ako športového ducha. Oplýva rôznorodosťou ponúkaných trenčkotov, napríklad tých pohyblivých, zahaľujúcich, ktoré sa nosia na širokých nohaviciach, alebo ďalšie, ktoré sú skôr šitými kabátovými šatami bez rukávov. Momentálne sa značka predstavuje jednou z noviniek tejto sezóny, ktorou je jemný vypchatý šál potlačený logom Burberry. Je to doplnok, ktorý Tisci vyzdvihuje pre „štýlové dievčatá“ – prevedenie je vyrobené z potlačených hodvábnych šatiek, ktoré sa nosili na ramenách. Je to veľmi chytľavý kúsok, takže niet pochýb o tom, že sa v blízkej budúcnosti objaví v uliciach a na červenom koberci po celom svete.
Zdroj: FF