Návrat najprestížnejšej prehliadky jácht v Monaku, no s novými protipandemickými pravidlami

Monaco Yacht Show.

Monaco Yacht Show, najprestížnejšia prehliadka jácht, tradične otvára oficiálnu jachtársku sezónu. V minulom roku však bola zrušená potom, čo z dôvodu obáv zo šírenia Covidu-19 svoju účasť odvolalo niekoľko medzinárodných firiem a staviteľov lodí.

Napriek tomu, že tento ročník má byť oslavou jeho posunutého 30. výročia, podujatie nebude pokračovať tam, kde v roku 2019 skončilo. Štvordňová prehliadka sa má konať 22. – 25. septembra, avšak v menšom a komornejšom formáte.

Podľa organizátora The Informa Group, tohtoročné podujatie prijalo nové pravidlá, ktoré sú zamerané na zlepšenie zážitku návštevníkov i vystavovateľov. Johan Pizzardini, manažér pre komunikáciu v spoločnosti tvrdí, že zmeny sú navrhnuté tak, aby zodpovedali obchodným a marketingovým výzvam, ktorým trh uprostred pandémie Covid-19 stále čelí. „Už mesiace úzko spolupracujeme s jachtárskym priemyslom, aby sme čo najlepšie porozumeli očakávaniam majiteľov jácht a novým klientom. Superjachting je ich súčasťou života. Taká musí byť aj prehliadka Monaco Yacht Show. Nebudeme predvádzať lode: svetu superjachtingu ponúkneme očarujúci zážitok z tohto životného štýlu.“

Tento rok sa organizátori zamerajú na kupujúcich jácht, a nie na veľké davy, ktoré sa prehliadky zvyčajne zúčastňujú.

Súčasťou nového zážitku šitého na mieru je rozdelenie návštevníkov do troch skupín, z ktorých každá má vlastný odznak. Odznak “Discover” dostanú potenciálni kupcovia jácht, pre poradcov je určený odznak “Advise” a obchodníci dostanú odznak “Connect”. Cieľom tohto značenia je urýchliť pohyb návštevníkov na mólach, a tak uľahčiť prístup na jachty ich novým a existujúcim vlastníkom.

Takzvaná Sapphire Experience, ktorá nie je na tejto prehliadke novinkou, bude k dispozícii aj tento rok a je určená pre VIP hostí, ktorí navštívia toto podujatie po prvýkrát. K jednému VIP vstupu na prehliadku tento rok pribudnú ešte dva ďalšie. Takisto sa zavedie nový spôsob registrácie na prehliadku, ktorý vopred identifikuje návštevníka a zníži tým preťaženie pri vstupe na výstavisko. Pre podporu interakcií medzi návštevníkmi a vystavovateľmi počas celého roka sa predstavia nové digitálne riešenia.

Nová podoba prehliadky prinesie podľa organizátorov menej ľudí zhromaždených v dokoch a na mólach.

Spoločnosť Informa sa v tlačovej správe vyjadrila, že jej hlavnou prioritou je “ochrániť zdravie účastníkov prehliadky a poskytnúť bezpečný a príjemný zážitok.” Prehliadka sa bude preto riadiť aktuálnymi usmerneniami vlády a miestnych autorít, ktoré budú doplnené o vlastný bezpečnostný program spoločnosti s názvom AllSecure.

Zdroj: Yahoo

Mohlo by sa Vám páčiť

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.