Nová kabelka Louis Vuitton svieti v tme a už pobláznila internet

Louis Vuitton je v súčasnosti všestrannou luxusnou značkou zameranou nie len na módu, ale takmer na všetky oblasti životného štýlu. Jej ponuka zahŕňa všetko od oblečenia, cez parfumy až po hojdacie siete. Najdôležitejšou časťou jej sortimentu však aj naďalej ostávajú produkty, ktorými sa preslávila v začiatkoch svojej existencie – reč je o luxusných kabelkách a batožine s charakteristickou potlačou na prvotriednej koži, ktoré sa datujú až do roku 1896. Klasické krivky prepychových kabeliek v tradičnej farebnej schéme sú aj v súčasnosti „in“, avšak nedá sa poprieť, že moderní nadšenci módy sa neustále dožadujú niečoho nového, niečoho vzrušujúceho a niečoho atraktívneho aj v prostredí, ktoré je často presýtené inováciami rôznych svetových hráčov.

Nie je preto žiadnym prekvapením, že v priebehu niekoľkých uplynulých desaťročí sa kreatívni riaditelia a dizajnéri tohto prestížneho módneho domu snažili pretvoriť klasický vzor LV skutočne rôznorodými spôsobmi. Marc Jacobs sa dočkal pozoruhodného úspechu v rámci spolupráce s umelcami ako napríklad Stephen Sprouse a Takashi Murakami. Kim Jones osviežil divíziu pánskej módy tejto značky svojimi kolekciami zameranými na pouličné oblečenie a cestovateľskú módu, pričom za zmienku stojí predovšetkým jeho neslávne známa spolupráca s mladistvou značkou pouličnej módy Supreme. Dámsku módu značky Louis Vuitton zase iba nedávno rozvíril kreatívny riaditeľ Nicolas Ghesquière, ktorý experimentoval so všetkým od modelov inšpirovaných vedecko-fantastickým štýlom až po spoluprácu s Grace Coddingtonovou, čoho výsledkom boli módne kreácie s tematikou roztomilých mačiek.

Súvisiace: Spoločnosť LVMH opäť dosiahla rekordné tržby – 46,8 miliárd eur

Z tohto neustáleho cyklického procesu inovácie samozrejme nechcel ostať vynechaný ani Virgil Abloh, ktorý je aktuálnym kreatívnym riaditeľom pánskej módy značky Louis Vuitton. Jeho prevratné návrhy sa síce ešte neobjavili na regáloch svetových predajní, avšak už v súčasnosti je zrejmé, že prostredníctvom svojej prvej kolekcie Jar/Leto 2019 sa efektívne zapísal do histórie tohto módneho domu. Svetu totiž predstavil rôznorodé modely charakteristické priesvitnou umelou hmotou, dúhovými odtieňmi a kovovými prvkami v neónových farbách.

Na svojej druhej show sa však posunul ešte o krok ďalej a predstavil nám niečo, o čom sme ani netušili, že nám chýba. Jedná sa o kabelku značky Louis Vuitton, ktorá svieti v tme.

Technicky vzaté, inovatívna kabelka skôr pôsobí dojmom, že je presvetlená sériou svetielkujúcich optických vlákien – a táto skutočnosť už stihla poblázniť celý internet.

Ablohova show v Paríži, kde sa medzi prítomnými hviezdami objavili aj Frank Ocean a Timothée Chalamet, sa konala v areáli pripomínajúcom križovatku newyorských ulíc Rivington a Ludlow. A napriek tomu, že kulisy boli zdobené neónovými svetlami, prehliadka odštartovala prakticky bez akýchkoľvek farieb – modely a modelky sa najprv predstavili v šedom oblečení, ktoré vystriedali kreácie v čiernej farbe. Až potom sa na scéne naplno prejavil skutočný charakter show, ktorá bola inšpirovaná atmosférou pestrofarebného filmu „The Wiz“, v ktorom jednu z hlavných úloh stvárnil aj Michael Jackson.

Prehliadku nakoniec korunovali svetielkujúce kabelky, ktoré prezentovala skupina v čiernom odetých modelov – okrem samotných tašiek hrali dúhovými farbami aj ich štýlové tenisky. Toto jedinečné predstavenie si okamžite získalo pozornosť internetovej komunity, pričom o kabelkách básnila aj Bella Hadid na svojom profile na Instagrame.

View this post on Instagram

@louisvuitton keepall by @virgilabloh

A post shared by hypefear (@hypefear) on

View this post on Instagram

Those glow bags are insane 😳🌈🧳

A post shared by MINIMAL is the MOVEMENT (@minimalmovement) on

Na verejnosť zatiaľ neprenikli žiadne oficiálne správy o tom, kedy sa prevratná svetielkujúca kabelka objaví na trhu. Avšak predpokladáme, že pravdepodobným termínom by mohla byť jeseň tohto roku. Zatiaľ nevieme ani to, v akej cene sa budú tieto inovatívne kúsky predávať. Môžeme však bezpečne predpokladať, že sa stanú okamžitým hitom.

Súvisiace: Tento prístroj odhalí pravosť Vašej kabelky

Skutočne sa zdá, že Abloh a jeho dizajnérska mágia pracuje v prospech značky Louis Vuitton. Portál WWD uviedol, že kreácie z jeho prvej kolekcie sa už stretli s obrovským dopytom zo strany módnej komunity – a to aj napriek tomu, že sa doteraz predávali iba na vybraných miestach a v obmedzenej ponuke. Michael Burke, generálny riaditeľ značky Louis Vuitton, prezradil, že modely z prvej Ablohovej kolekcie sa v dočasnom obchode v Tokiu predávali o 30% rýchlejšie ako modely vyprodukované v rámci spolupráce módneho domu LV so značkou Supreme, ktoré boli taktiež dostupné iba v rámci špecializovaného predaja.

Burke tiež uviedol, že hybnou silou predošlého dopytu bola „čistá a nefalšovaná túžba“ vlastniť dúhovo sfarbené či priesvitné kabelky, na základe čoho môžeme súdiť, že najnovšie svetielkujúce kabelky predstavené v rámci kolekcie Jeseň/Zima sa stretnú prinajmenšom s rovnakým nadšením. Pripravte sa na to, že tieto jedinečné doplnky sa budú koncom roka 2019 vo veľkej miere objavovať v najprominentnejších galériách Instagramu.

Zdroj: WMagazine

Mohlo by sa Vám páčiť

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.