Spoločnosť Tiffany & Co konečne uvedie na trh kolekciu pánskych šperkov

Luxusné šperky pre distingovaných mužov.

V súčasnosti sa už páni v oblasti šperkov neobmedzujú len na viazanie sponiek a manžetových gombíkov, ale experimentujú so všetkými typmi doplnkov. Spoločnosť Tiffany & Co. sa rozhodla tento trend využiť. Luxusná maloobchodná značka oznámila, že uvedie na trh svoju prvú kompletnú kolekciu šperkov výlučne pre mužov.

V októbrovej kolekcii Tiffany Men´s bude zahrnutých takmer 100 rôznych dizajnov šperkov, ktoré sa budú pohybovať v cenovej relácii približne od 200 do 15 000 dolárov. V minulosti spoločnosť ponúkala výber konzervatívnejších šperkov pre mužov – snubné prstene, hodinky a spony na peniaze. Tieto doplnky sa budú aj naďalej ponúkať, avšak nová kolekcia prinesie zmenu do oblasti pánskych luxusných šperkov.

Reed Krakoff, hlavný umelecký riaditeľ spoločnosti pre agentúru Associated Press povedal: „Muži na celom svete nosia šperky a ďalšie doplnky ako súčasť svojho šatníka,” … „Odráža sa to na módnych mólach a na sociálnych sieťach.“

Tento trh skutočne rastie. V minulom roku dosiahli tržby pánskych vyberaných šperkov 5,8 miliárd dolárov, čo predstavuje nárast o 23 percent v porovnaní s rokom 2013. Pánske šperky si získali množstvo módnych prívržencov, medzi ktorými sú napríklad John Mayer, Jay-Z a Hiroshi Fujiwara. Prostredníctvom tejto kolekcie spoločnosť Tiffany dúfa v diverzifikćiu svojej zákazníckej základne a schopnosť prilákať mladších nakupujúcich – Mileniánov so zdrojmi na utrácanie. Takto sa snaží spoločnosť zlepšiť svoj predaj, ktorý poklesol v dôsledku znížených výdavkov turistov z Číny a v iných častiach sveta.

Toto nie je prvý krát, čo sa spoločnosť Tiffany snaží zvýšiť predaj. Minulý rok, generálny riaditeľ Alessandro Bogliolo, dal zelenú na prestavbu hlavného obchodu na Piatej Avenue za 250 miliónov dolárov a zdá sa, že nová vízia značky Bogliola a Krakoffa pre túto značku zafungovali. V roku 2018 akcie vzrástli takmer o 39 percent, čo prispelo k rastu hodnoty spoločnosti na neuveriteľných 15,4 miliárd dolárov.

Namiesto toho, aby bola pánska kolekcia súčasťou iných kolekcií, podľa spoločnosti Tiffany’s bude mať vlastné poschodie v každom z 300 obchodov s osobitnou atmosférou.V minulosti sa spoločnosť Tiffany príliš nezameriavala na pánske doplnky, ale teraz vyzerá byť správny čas otvoriť sa tomuto smeru, pretože polovica všetkých zákazníkov spoločnosti sú muži.

Súvisiace: Všetko čo potrebujete vedieť o diamantoch

Kolekcia bude obsahovať aj bytové doplnky a doplnky pre pánov, ako sú napríklad poháre na pivo, kokteilové trepačky a kliešte na ľad, ktorých cena sa bude pohybovaťod 75 000 dolárov.

Jednou z najpôsobivejších vecí v pánskej kolekcii je ručne vyrobená šachová súprava zo striebra a žltého zlata – cena je k dispozícii na požiadanie. Spoločnosť Tiffany uviedla na trh limitovanú edíciu luxusných domácich potrieb, v ktorej sa nájde všetko od 35 000 dolárových doplnkov na zavlažovanie, lampa v hodnote 20 000 dolárov alebo 1 250 dolárových meracích pásiem. Držíme palce skrutkovaču od spoločnosti Tiffany….

Zdroj: The Independent, Washington Post

Mohlo by sa Vám páčiť

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.