Spoločnosti poskytujúce súkromné lietadlách ponúkajú jedinečné zážitky pre deti bohatých

Nie je ničím výnimočným, že maloleté deti bohatých ľudí oslavujú svoje narodeniny vo veľkolepom štýle spolu s najatým hercom a pestrofarebnými kostýmami. Keď však tieto deti cestujú so svojimi rodičmi v ich luxusnom súkromnom lietadle, akákoľvek zábava je obvykle obmedzená na digitálnu obrazovku a slúchadlá. To sa však rozhodla zmeniť celosvetová letecká spoločnosť VistaJet Group Holding, ktorá od 1. júna tohto roku ponúka jedinečný zážitkový program s názvom „Dobrodružstvá v oblakoch“.

Táto spoločnosť disponuje celkovo 70 súkromnými lietadlami modelu Global 5000 Bombardier, ktoré ponúka na prenájom svojim klientom za cenu 12 000 dolárov na hodinu. Za dodatočný príplatok v hodnote 4 000 dolárov budú zákazníkov na palube sprevádzať aj členovia prestížnej londýnskej organizácie Sharky & George, ktorá sa špecializuje na organizovanie večierkov a zábavných programov pre deti.

Adamson ako Šialený klobučník, baví deti vrchného 1 percenta pri cestovaní lietadlom.

Herci tohto zoskupenia sa najprv stretnú s deťmi v civilnom oblečení, aby tak predišli prípadnej hystérii v oblakoch. Súčasťou programu počas letu je obvykle konzumácia veľkého objemu sladkostí a hranie interaktívnych hier, pričom všetky aktivity sú prispôsobené bezpečnostným zásadám správania sa v lietadle. Každá činnosť sa navyše vykonáva v súlade s ochranou interiéru lietadla – keď spoločnosť VistaJet experimentovala s pestrofarebnými nálepkami, posúdila až 17 rôznych variant a následne zvolila tie, ktoré nebudú poškodzovať kožené sedadlá v hodnote 65 000 dolárov.

Povaha večierkov na palube je prispôsobená vekovej kategórii a záľubám zúčastnených detí, ale malí klienti majú obvykle na výber z troch základných tematických okruhov – natáčanie filmu s možnosťou využitia špeciálnych efektov, špiónske dobrodružstvo s medzinárodnou zápletkou a samozrejme čajovú párty s témou „Alica v krajine zázrakov“.

Domino vo výške 13 000 metrov nad morom.

Matteo Atti, podpredseda marketingu a inovácií v spoločnosti VistaJet, verí, že takéto služby sa stretnú s patričným dopytom. Ohľadom súčasnej situácie na trhu povedal: „Deti sú prítomné na palube v rámci jedného z každých štyroch letov spoločnosti VistaJet. Práve preto sme si uvedomili, že máme príležitosť zabezpečiť jedinečné zážitky aj pre našich najmladších zákazníkov. Prieskum trhu a vývoj konkrétneho produktu nám trval takmer celý rok. V súčasnosti sme však schopní uspokojiť požiadavky prominentných rodičov a ich detí a počítame s tým, že naše unikátne služby oslovia omnoho väčší počet cestovateľských rodín. Keď nám totiž klienti môžu zveriť do opatery svoju rodinu, môžu nám dôverovať aj v každej ďalšej sfére svojho pobytu na palube.“

Súvisiace: 10 leteckých spoločností, ktoré ponúkajú najlepšiu biznis triedu kabín

Luxusná cestovná agentúra Virtuoso uviedla, že počet charterových letov sa v období rokov 2014 až 2016 zvýšil o pozoruhodných 10%. Sprostredkovateľská agentúra PrivateFly, ktorá spolupracuje s 250 leteckými a charterovými spoločnosťami po celom svete, dokladovala, že pasažieri mladší ako 16 rokov tvorili v rámci prvého kvartálu roka 2018 až 15% celkovej klientely. Táto percentuálna hodnota tak predstavuje medziročný nárast o celých 50%.

Atti potvrdil, že sektor súkromného letectva v súčasnosti síce zaznamenáva celosvetový nárast, ale aj naďalej je kľúčové, aby zúčastnené spoločnosti vyvíjali čo najväčšiu snahu pri udržiavaní existujúcich klientov – a to aj v prípade, že nemajú viac ako 5 rokov.

Eric Crown je zakladateľom a bývalým generálnym riaditeľom spoločnosti Insight Enterprises, ktorá figuruje na rebríčku 500 najväčších podnikov časopisu Fortune. Inovatívny prístup spoločnosti VistaJet ho milo prekvapil a Crown uviedol: „Lietam súkromnými lietadlami, pretože tak nadobúdam možnosť tráviť jedinečné chvíle so svojím synom a jeho priateľmi. V rámci jedného dňa môžeme bez problémov navštíviť napríklad Grand Canyon či ďalšie atrakcie. Môj syn so mnou cestuje už od svojich dvoch rokov a lietal už snáď všetkým, od vrtuľových lietadiel až po luxusné stroje značky Gulfstream.“

Večierok s tematikou „Alica v krajine zázrakov“ priamo na palube súkromného lietadla. Lákadlom sú koláčiky v tvare hracích kariet, rozprávkové sendviče a nápoje podávané vo fantastických fľaštičkách.

Väčšina rodičov, ktorí často cestujú súkromnými lietadlami, si volí tento spôsob dopravy výhradne z praktických dôvodov. Súkromné lietadlá im totiž poskytujú dostatočný priestor na nohy, flexibilné letové plány a spoľahlivé pripojenie na Wi-Fi. Zároveň sa nemusia strachovať o správanie svojich ratolestí pred ďalšími 150 cudzincami v spoločnej kabíne komerčného lietadla.

David McCown, predseda a generálny riaditeľ charterovej leteckej spoločnosti Air Partner, vysvetlil: „Keď cestujete s deťmi, prístup k súkromnému terminálu mimoriadne zjednoduší Vašu situáciu. A to predovšetkým na malých a mimoriadne rušných letiskách. Rodičia a deti sa takýmto spôsobom môžu vyhnúť dlhým radom a časovo náročným bezpečnostným kontrolám.“

McCown tiež potvrdil, že rodičia iba zriedka požadujú pre svoje deti viac než ich obľúbený druh pizze či konkrétnu spoločenskú hru. Napriek tomu však údajne existujú súkromné letecké spoločnosti, ktoré museli vyhovieť aj mimoriadne netradičným požiadavkám svojich klientov. Dokonalým príkladom je spoločnosť Air Partner, ktorá musela nedávno vybaviť kabínu svojho lietadla balónmi, darčekmi a tortou pri príležitosti desiatych narodenín vnučky jedného zo svojich zákazníkov. Lietadlo následne pristálo na niekoľkých letiskách v rámci Spojených štátov, pribralo na palubu ďalších rodinných príslušníkov a nakoniec sa vydalo na cestu do Európy.

Spoločnosť NetJets bežne umiestňuje na svoje lety maľovanky a plyšové hračky, ktoré majú k dispozícií najmladší cestovatelia. Tí totiž tvoria až 10% zákazníckej základne tohto prepravcu. Ak sa však spoločnosť stretne s konkrétnymi požiadavkami rodičov, nemá problém zabezpečiť na palube svojich lietadiel aj ďalšie atrakcie. V minulosti už organizovala súkromné lety s tematikou animovaných rozprávok od Disneyho a raz dokonca priamo na palube zriadila zážitkové laboratórium pre vedecky zameranú vnučku jedného z klientov, ktorá práve oslavovala svoje ôsme narodeniny. Tom Ville, marketingový riaditeľ spoločnosti NetJets, povedal: „Stretávame sa s relatívne veľkým počtom špecifických požiadaviek, ale zatiaľ sa nám nezdá, že by sme zážitkové lety potrebovali ponúkať v rámci samostatnej služby.“

Spoločnosť VistaJet je pripravená splniť aj tie najtajnejšie túžby mladých cestovateľov – od rozprávkových kostýmov cez zaujímavé ručné práce až po čarovné troj-chodové menu.

Uvedenie služby „Dobrodružstvá v oblakoch“ je zo strany spoločnosti VistaJet jednoznačne unikátnym marketingovým ťahom, no zároveň jej to umožňuje flexibilne reagovať na extravagantné požiadavky svojich klientov. Predsa však v tomto smere disponuje ešte jednou konkurenčnou výhodou, ktorá je v porovnaní s rozprávkovými večierkami omnoho nenápadnejšou doplnkovou službou.

Údaje leteckej spoločnosti totiž hovoria o tom, že iba 10% zákazníkov s deťmi cestuje v sprievode vlastnej pestúnky. Letušky spoločnosti sa z tohto dôvodu zúčastňujú vzdelávacích kurzov zameraných na detskú psychológiu a starostlivosť, pričom sú na palube schopné upokojiť malých rozrušených cestovateľov a v prípade potreby ich dokonca aj prebaliť. Keď chcú rodičia poskytnúť svojim ratolestiam niečo viac ako obyčajnú maľovanku, spoločnosť pre nich pripraví batohy plné hračiek, máp k pokladom a súprav určených na natáčanie vlastných krátkych filmov.

Súvisiace: Jedlo a víno v oblakoch – to najlepšie v ponuke súkromných letov

Nie je žiadnym tajomstvom, že klienti spoločnosti VistaJet obvykle disponujú dostatočným rozpočtom na zorganizovanie luxusného večierku či dobrodružstva v oblakoch. Výška majetku jedincov zapojených do členského klubu tejto spoločnosti sa často pohybuje medzi 670 miliónmi a 1,1 miliardou dolárov. Pravdou však ostáva, že skutočnú hodnotu inovatívnych služieb súkromných leteckých spoločností dokážu plnohodnotne posúdiť iba samotné deti.

Zdroj: DailyMail, Altitudes

Mohlo by sa Vám páčiť

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.