
Spolupráca Prada x Homer je konečne tu. Dlho očakávaná spolupráca medzi Frankom Oceanom a Miucciou Prada je skutočná a znie veľmi dobre: Oceanova nezávislá luxusná spoločnosť si z módneho domu Prada vybrala bundu, batoh a tašku so sponou a každý kus vytvorila v štyroch pastelových farbách. Výsledkom je príťažlivé a dosť intenzívne dielo. Inými slovami, skutočná práca Franka Ocean.
Aj spôsob, akým sa môžete k týmto produktom dostať, je pre Franka Ocean charakteristický: buď osobne, v butiku Homer v New Yorku alebo prostredníctvom šifrovanej aplikácie na odosielanie správ Signal. Zamierte teda na ulicu 70-74 Bowery alebo pošlite špionážny text na (212) 410-3300.

Pokiaľ ide o novinky Franka Ocean, každé sústo je zaujímavé. V novom rozhovore pre magazín Financial Times diskutoval o svojej novej „nezávislej luxusnej spoločnosti“ Homer. Fotky z katalógu jeho kolekcie značky Homer ukazujú zábery pastelových nylonových tašiek značky Prada a samotného Oceana, ktorý má na sebe klasickú mikinu s kapucňou značky Prada – akoby tým už vtedy chcel naznačiť nadchádzajúcu spoluprácu s touto značkou. „Naozaj obdivujem Rafa i Miucciu. Je potešením vidieť ich spolu a ukázať nám, ako spolupracujú. Viedol som viac rozhovorov s Miucciou ako s Rafom. Považujem ju za skutočne vrúcnu a bystrú. Je taká otvorená. Nič na nej nie je nudné. “
Nie je to však prvá spolupráca spoločnosti Ocean so značkou. Hudobník sa objavil v kampani Prada jar 2020, takmer rok potom, čo mal na galavečere Met Gala v roku 2019 oblečené čierne sako a nohavice značky Prada. V tom roku fotografoval toto podujatie pre magazín Vogue a vo svojom úplne čiernom vzhľade, zdanlivo fádnom , ale so známym logom, ktorý je medzi zasvätenými symbolom luxusu, si viac sadol s fotografmi na okraji koberca v ružovej farbe než s jeho známymi na koberci samotnom. (A títo fotografi boli aj objektami jeho prvých záberov). Aj keď svoju tvár schoval za strieborný objektív, jeho pohľad, ktorý bol vzhľadom na uhol v ostýchavo triezvom kontraste, mal čo povedať. Oceana často nevídame, ale keď sa tak stane, je veľká šanca, že to je práve v súvislosti so značkou Prada.
V tomto bode si Ocean, na rozdiel napríklad od Rihanny, buduje kariéru mimo hudby ako degustátor definovaný bystrým okom. Frank Ocean tvrdí, že s nákupom získate niečo vynikajúce. Jeho značka Homer má zámerne široký rozsah cenového rozpätia od 435 dolárov do 1,9 milióna dolárov. Na seba prezrádza: „Málokedy sa objavím na pódiu a mnoho si nechávam pre seba. No som absolútne šťastný, keď mám na sebe šperky v hodnote 3 miliónov dolárov a môžem ísť do štúdia alebo na prechádzku do púšte. “ Prikláňa sa k zaužívanej predstave o luxuse a prístupu, a súčasne sa proti tomu stavia. Je to intelektuálne úsilie, ktoré je v súlade s pani Pradou, známou pre svoju ľavicovú minulosť, ktorej vízia jej rovnomennej značky ju priviedla k obozretnosti pred spoluprácou s celebritami. (Je možné, že značku Prada mal Ocean na mysli už pri výbere mena pre svoju vlastnú líniu a vybral si pomenovanie Homer „pretože má päť písmen a prípona com bola k dispozícii“. Päť písmen, dve slabiky – nominálne je Prada kozmickým predchodcom.)
V katalógu kolekcie značky Homer však modely Prada nenesú žiadne známky spolupráce, okrem charakteristického trojuholníkového znaku, aj keď sú zobrazené pod hlavičkou, ktorá dáva logo Prada bok po boku s logom Homer. Úprimne povedané, vyzerajú ako veci značky Prada. Pre Franka je typické uvádzať spoluprácu bez akéhokoľvek vonkajšieho rozruchu, no kým neuvidíme oficiálne návrhy, spolupráca Homer x Prada zostáva záhadou.
Zdroj: HypeBae