Takto vyzerá najväčšia predajňa značky Rolex na svete

Najväčšia predajňa značky Rolex na svete.

Švajčiarska spoločnosť Richemont podnikajúca v luxusnom sektore bola nedávno nútená doslova zničiť obrovské množstvo náramkových hodiniek v celkovej hodnote niekoľkých miliónov dolárov. Jednoduchým dôvodom tohto rozhodnutia bol kritický pokles predajov v Európe, pričom spoločnosť sa chcela vyhnúť tomu, aby sa jej prestížne produkty predávali za neprimerane nízke ceny.

Na druhej strane sa zdá, že spoločnosť Rolex sa nachádza na trhu v rámci Stredného Východu v diametrálne odlišnej situácii. Táto švajčiarska spoločnosť iba nedávno uviedla do prevádzky svoju vôbec najväčšiu luxusnú predajňu na svete, ktorú môžete navštíviť v svetoznámom nákupnom centre Dubai Mall.

Prepychová predajňa sa rozprestiera na úžasnej ploche 850 metrov štvorcových, zaberá tri celé poschodia a za jej prevádzku je zodpovedná luxusná dubajská predajná spoločnosť Ahmed Seddiqi & Sons. Interiérový a exteriérový dizajn komplexu čerpá inšpiráciu priamo zo špičkových hodiniek, ktoré sa tu vystavujú.

Predajňa zahŕňa mimoriadne veľa otvorených priestranstiev, ktoré dodávajú celému interiéru luxusnú atmosféru. Náramkové hodinky navyše nie sú vystavované výlučne na pultoch a stoloch, ale aj na nástenných policiach.

V interiéri prestížneho obchodu je okrem iných prvkov umiestnený aj úžasný luster z dielne českého remeselného majstra. Za zmienku stojí skutočnosť, že dokonca aj tento doplnok je inšpirovaný hodinkami značky Rolex. Jeho návrh totiž vychádza zo šošovkovitej zväčšovacej štruktúry, ktorá umožňuje nositeľom presne odčítať informáciu o dátume na vybraných modeloch tejto luxusnej značky.

Vnútorným priestorom predajne okrem toho dominujú kožené obklady stien a pozlátená interiérová výzdoba, ako aj nádherne štylizované kolekcie zlatých hodiniek doplnené jedinečnými materiálmi a textúrami okolitého zariadenia. Každý prvok interiérového dizajnu viditeľne odkazuje na hodinky značky Rolex.

Súvisiace: Najcennejšia značka hodiniek sveta

Obchod zahŕňa aj prístup k premietacej miestnosti, kde skalní fanúšikovia značky majú možnosť prezrieť si krátke filmy, ktoré objavujú históriu a dedičstvo poprednej švajčiarskej spoločnosti.

Otvorenie tejto predajne v Dubaji bolo skutočnou senzáciou, ktorá do mesta prilákala viaceré svetové mená. Na takomto dôležitom podujatí samozrejme nemohol chýbať Roger Federer, ktorý je slávnym veľvyslancom značky Rolex, ale ani jej generálny riaditeľ Jean-Frederic Dufour.

Zdroj: ArabianBusiness

Mohlo by sa Vám páčiť

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.