Audemars Piguet v Hamptone otvoril butik s celoročnou prevádzkou. Pre výrobcu hodiniek je to veľmi sebavedomý krok, keďže väčšina luxusných značiek sa radšej prikláňa k sezónnym prevádzkam v hlavnej sezóne, počas ktorej sem prichádza najväčšie množstvo bohatých klientov na letnú dovolenku, namiesto toho, aby mali butik otvorený po celý rok. Otvorenie East Hamptonského butiku bolo naplánované na stred augusta a tak sa aj udialo, a bude pod dohľadom spoločnosti Material Goods, ktorá má obchody s luxusným tovarom v SoHo a je známa svojim prvotriednym výberom mužských a ženských hodiniek, šperkov, netradičných kabeliek a iných produktov. Material Good bol autorizovaným predajcom značky Audemars Piguet už od svojho vzniku.
Rob Ronnen, zakladateľ spoločnosti Material Good poznamenal: „Material Good malo obrovské šťastie, že mohlo spolupracovať so značkou Audemars Piguet už od svojho prvého otvorenia pred troma rokmi. Sme nesmierne radi, že otvorením butiku Audemars Piguet v East Hamptone, môžeme ponúknuť rovnakú úroveň služieb, na akú je naša klientela zvyknutá z butikov v SoHo.“
Priestor, ktorý má veľkosť vyše 270m2, bude vybavený podlahou z bieleho duba, bronzovými stierkami a množstvom slnečného svetla, aby sa držal trendov v East Hamptone. Výrobca hodiniek sa pri renovácií veľmi snažil, aby zachoval niektoré staršie štruktúry, ktoré miestu dodávajú luxusný, ale uvoľnený ráz. Nové miesto bude uprostred hlavnej nákupnej zóny v East Hamptone, presnejšie na Main Street 20.
Antonio Seward, výkonný riaditeľ v USA, uviedol: „Táto skvelá lokalita nastaví novú úroveň vo vzťahoch s klientmi. Našim cieľom je vytvoriť úplne nové, unikátne prostredie, v ktorom sa bude spájať SoHo, East Hampton a Le Brassus.“
Súvisiace: Takto vyzerá najväčšia predajňa značky Rolex na svete
Spoločnosť Audemars Piguet sa v poslednom roku zamerala hlavne na kamenné predajne. V období, kedy sa švajčiarske hodinky snažia dohnať digitálnu éru prekvapuje, že Audemars Piguet je v roku 2018 na čele výrobcov hodiniek, ktorí otvárajú nové butiky, či sledujú zákaznícke správanie. Hampton je skvelým miestom pre túto značku, ktorá je atraktívna nielen pre staršiu kúpyschopnú generáciu, ale aj pre mladých, ktorí sa snažia dostať na vyšší level. Medzičasom, v marci, tento výrobca hodiniek otvoril butik s rozlohou 250m2 aj v hlavnej časti Hong Kongu, ktorý nesie názov Audemars Piguet House a bol navrhnutý tak, aby vyzeral ako apartmán. Dizajnéri dúfali, že tak vytvoria miesto, kde značka vytvorí spojenie so svojimi zákazníkmi na úplne novej úrovni. Počas tohto roka je v pláne vytvorenie takýchto Audemars Piguet domov aj v Londýne, Madride a Mníchove.
Zdroj: WatchPro