Výrobky značky Swarovski si teraz môžete kupovať vo virtuálnej realite

Technológia virtuálnej reality (VR) dorazila na trh v úlohe revolučného nástroja, ktorý mal od základov zmeniť povahu počítačových hier. Dnes sme však svedkami toho, že nachádza neoceniteľné využitie v niekoľkých nečakaných oblastiach nášho života. S vysokou úspešnosťou sa uplatňuje v rámci zdravotníctva, vzdelávania a priemyslu. K tomuto trendu sa dokonca pridávajú aj prestížne módne značky, medzi ktoré patria okrem iných napríklad Dior, Lexus, a Yves Saint Laurent. Dúfajú, že aplikácie spojené s VR sa stanú novým lukratívnym spôsobom, pomocou ktorého by mohli osobným spôsobom predstavovať zákazníkom svoje produkty.

Najnovším hráčom na tomto poli je luxusná značka Swarovski, ktorá sa spojila so spoločnosťou MasterCard a svojim zákazníkom začala ponúkať ucelený virtuálny nákupný zážitok. Záujemcovia si tak môžu vo virtuálnom prostredí prezerať celý sortiment bytových doplnkov z kolekcie Atelier Swarovski. Majú dokonca možnosť priamo si zakúpiť produkty, ktoré ich vo virtuálnej predajni oslovia. Keď si stiahnete aplikáciu pomocou obchodu iTunes či Google Play, vyzve Vás k zadaniu prihlasovacích údajov na MasterPass, ktorá je digitálnou platobnou službou spoločnosti MasterCard. Následne si prepojíte mobilný telefón s kompatibilným zariadením virtuálnej reality, akým je napríklad Samsung Gear VR a založíte si slúchadlá. Potom Vám ostáva už iba prezrieť si virtuálne obydlie, ktoré je zariadené výrobkami značky Swarovski.

Súvisiace: Luxusné značky investujú do start-upov, ktoré prinášajú inovácie do sveta módy

Pomocou pohybov hlavy môžete objaviť každý kút virtuálneho domu a prechádzať sa po jednotlivých izbách. Keď Vás zaujme niektorý z vystavených doplnkov, môžete si ho priblížiť, nechať si zobraziť jeho cenu, príbeh za jeho vznikom, informácie o výrobnom procese a kreatívnej ceste jeho dizajnéra. Súčasťou prehliadky sú v niektorých prípadoch aj informatívne videá. Ak sa rozhodnete pre nákup výrobku, stačí sa Vám zadívať na logo služby MasterPass, ktoré svieti pod popisom produktu. Po ukončení virtuálnej prehliadky Vás aplikácia automaticky odhlási z platobnej služby, aby nedošlo k neúmyselným nákupom.

Aplikácia, ktorá je dielom spolupráce značky Swarovski so spoločnosťou MasterCard, je od októbra dostupná v obchodoch s aplikáciami na zariadeniach iPhone a Android. Nejaký čas však budeme musieť počkať, kým sa potvrdí, či je tento krok iba chvíľkovým výstrelkom alebo historickým míľnikom vo vývoji nakupovania.

Zdroj: Yahoo, NYTimes

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.