Značka koňaku skupiny LVMH – Hennessy sa stala oficiálnym partnerom súťaže NBA

Partnetstvo Hennessy a NBA.

Len nedávno ohlásila najprestížnejšia basketbalová liga s názvom National Basketball Asociation (NBA) uzavretie partnerskej dohody so spoločnosťou Hennesy, ktorá je popredným svetovým výrobcom koňaku. Na základe tohto dokumentu sa tak daná značka stala oficiálnym predstaviteľom nielen NBA, ale aj športovej asociácie ženského basketbalu s názvom Women’s National Basketball Association (WNBA) a americkej športovej asociácie USA Basketball.

Spoločnosť Hennessy, ktorá je vďaka kvalite a dopytu po svojich výrobkoch kráľovským klenotom celého LVMH koncernu, sídli vo francúzskom regióne Charente, v meste Cognac. Zaujatie miesta značky Jack Daniels tak Hennessy začne s plnením partnerskej dohody (zo dňa 24. Januára) už v priebehu dlho očakávanej basketbalovej udalosti s názvom All-Star Game.

Podľa viceprezidenta pre rozvoj médií a podnikania spoločnosti NBA, Dana Rossa, je cieľom tohto partnerstva oslovenie a zapojenie širšej vrstvy basketbalových fanúšikov do oblasti diania daného športu.

V tlačovej správe preto Ross ďalej uviedol: „Vzhľadom na to, že vskutku ikonická značka Hennessy ašpiruje na svoje rozšírenie sa aj do oblasti športu, rozhodli sme sa nadviazať s ňou spoluprácu. Pevne veríme, že pôjde o výnimočnú kooperáciu ako v oblasti príprav unikátnych zážitkov, tak aj vytvárania konkrétnych iniciatív patrične oslavujúcich basketbal.“

Vzhľadom na to, že viac ako 250 rokov značka Hennessy konštantne posúvala limity v oblasti, v ktorej pôsobí a podobne tomu aj súťaž NBA, a až do dnešných dní neustále vystupovala ako vedúca a hnacia sila v športovom priemysle, zdá sa, že obe strany našli perfektného partnera pre spoluprácu a svoj rozvoj do budúcnosti.

Dané tvrdenie potvrdzuje aj výrok výkonného riaditeľa spoločnosti Hennessy Gilesa Woodyera, ktorý na adresu nového partnerstva uviedol: „V rámci súťaže NBA je možné pozorovať neustále pulzujúcu energiu, ktorá ju núti konštantne sa vyvíjať a čoraz viac posúvať limity vlastného potenciálu. Naša nová cesta spolupráce, na ktorú sme sa spoločne s NBA vybrali, je preto zakorenená v tejto spoločnej vášni posúvať sa niekam ďalej, na základe čoho verím, že bok po boku budeme objavovať všetky doposiaľ nepreskúmané oblasti.“

Basketbalová liga NBA a značka Hennessy odštartuje svoje partnerstvo v priebehu tohto mesiaca počas trojdňovej udalosti NBA All-Star Weekend 2020 v Chicagu dňa 16. februára. Práve tu sa vôbec po prvý krát stane Hennessy pridruženým partnerom, nakoľko v pozícii hlavného partnera bude vystupovať výrobca zemiakových lupienkov Ruffles. O niečo neskôr sa však objaví aj ako prezentujúci partner na červenom koberci, ktorý bude predchádzať samotnému započatiu hry. Viac informácií o danej spolupráci a pripravovaných projektoch môžete nájsť na oficiálnej webovej stránke značky Hennessy, ale taktiež aj na jej Facebookovom, či Instagramovom účte.

Zdroj: CBS, Pop Culture

Mohlo by sa Vám páčiť

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.