Pre tých, ktorí obľubujú luxus a radi si užívajú netradičné zážitky, je tu veľmi zaujímavá správa. Konope, medzi milovníkmi tiež známe ako marihuana, tvorí v súčasnosti kľúčový koncept novej luxusnej predajne v obchodnom dome Barneys. Tento luxusný predajca so sídlom v New Yorku buduje cestu životnému štýlu spojenému s luxusným užívaním marihuany, ktorý bude prezentovať v konceptuálnej predajni pod názvom „The High End“.
Obchod The High End má byť otvorený už v priebehu marca v predajni Barneys Beverly Hills v New Yorku. Obchod s marihuanou vznikol na základe inšpiratívnej spolupráce medzi značkami Beboe a Barneys. Tieto dve spoločnosti tak propagujú rad doplnkov a produktov z marihuany.
Daniella Vitale, generálna riaditeľka obchodu Barneys New York, povedala: „Barneys bol vždy na čele nových trendov a veľkých zmien v kultúre a životnom štýle. A marihuana samozrejme nie je výnimkou. Marihuana je súčasťou životného štýlu mnohých našich zákazníkov a The High End uspokojuje dopyt po výnimočných produktoch a službách, s ktorými sa stretávajú aj v ďalších častiach predajne Barneys New York.“
Exkluzívny obchod sľubuje bohatý výber luxusných produktov, od výrobkov zameraných na pôžitok a životný štýl, až po produkty pre domácnosť, kozmetiku a šperky. Obchod bude okrem toho ponúkať produkty od významných maloobchodníkov, ako napríklad rolovacie papieriky od spoločnosti Devambez, kresadlové zapaľovače od Lorenzi Milano, kožené popolníky a zapaľovače od Giobagnara, popolníky od Laboratorio Pesaro, zlaté rolovacie papieriky značky Shine, skladovacie kazety od Ginger Brown a sklené fajky vyrábané na mieru od značky Caleb Siemmon. Predajňa bude tiež ponúkať širokú škálu šperkov a doplnkov, od prvotriednych strieborných dávkovačov liekov až po náhrdelníky slúžiace aj ako drvičky na marihuanu od Good Art HLYWD, Martine Ali, Brent Neale, Hoorsenbuhs, Carole Shashona, Sorellina, R.O.E., M. Cohen, Miansai a Barton Perriera.
Nový obchod sa bude nachádzať na piatom poschodí Barneys New York. The High End bude hľadať ďalšie možnosti svojej expanzie a zároveň neustále rozširovať svoj sortiment produktov.
Zdroj: NYTimes, Fortune